sobota 17. decembra 2022

Nevertheless


 

Obsah

Yu Nabi sa rozišla so svojím prvým priateľom hneď potom ako zistila, že je ju podvádzal. Čerstvo po rozchode zapíja smútok v bare, kde stretne očarujúceho  Park Jae-eon(a), chlapca s motýlím tetovaním na krku. Užívajú si spoločnosť jeden druhého celú noc a keď sa neskôr opäť stretnú, uvedomia si, že chodia na rovnakú univerzitu a patria do rovnakého odboru.
Jae-eon je atraktívny a priťahuje veľa dievčat ale bohužiaľ nie je typ na chodenie a na vzťahy neverí. Avšak Nabi a Jae-eon sa neskôr ocitnú vo vzťahu, ktorý nemá nijakú nálepku a je ťažké ho definovať.


Hlavné herecké obsadenie:  Song Kang, Han So-Hee

Jazyk:  Kórejský

Žáner:  Romantický

Dátum vydania:  2021


Môj názor

Musím sa priznať, že som si tento seriál pozrela až na nejaký tretí pokus, aj napriek jeho mnohým odporúčaniam a tomu, že som ho minulý rok videla takmer všade. Vždy som zapla prvú epizódu a po pár minútach som ju vypla. Neviem si to vysvetliť inak, než že som nebola v tom momente v správnom rozpoložení a mala som to jednoducho pozerať v inom čase, keď na to budem pripravená. Tak sa aj stalo. 

Park Jae-eon

"Love. I know that it will cause me pain again. Nevertheless, I still..."


Nie vždy som mala v láske K-drámy. Keby ste sa ma pred pár rokmi opýtali na názor, chytala by som sa za hlavu. No dnes som ich veľký fanúšik, možno práve kvôli tomu, čo som sa nich pred tým nemala rada. Tú sladkosť, nevinnosť a niekedy doslova až "cringe".
Áno, viem že niekomu sa to presne také môže zdať, ale mne sa to veľmi páči. Mám rada predstavu takejto krásnej, nevinnej lásky, kedy jeden pre druhého ešte robia maličkosti a stále sa spoznávajú. Presne pre tieto veci som sa zamilovala do svojho priateľa. Keď som mala rozviazanú šnúrku, kľakol si a zaviazal mi ju, keď som sa chcela obliecť, podržal mi kabát, keď som vchádzala do budovy, vždy ma pustil prvú... Pre mňa je jazyk lásky presne toto a ani po šiestich rokoch vzťahu sa môj postoj nezmenil.

Ale aby som sa vrátila k tomu prečo som o tom začala hovoriť... Tá nevinnosť je pri K-drámach niečo ako základ. Táto však bola pre mňa iná, pretože pokrývala práve tie opačné aspekty života. Rozchody, neopätované lásky, sklamania, "friendzone" namiesto vzťahu.. Ukazuje vzťahy presne také sú v realite a nič neprikrášľuje. Ukazuje, že môže byť rozdiel medzi láskou a príťažlivosťou a že je ťažké to niekedy rozlíšiť... A možno aj práve preto, že to bolo niečo iné, ako som doteraz pozerala sa mi to veľmi páčilo.

Postavy

 Hlavné, ako aj vedľajšie herecké obsadenie sa mi neskutočne páčilo a podľa mňa boli vybraní perfektne pre svoje roly. Hlavná mužská postava, Song Kang, už hral v jednej dráme, ktorú som pozerala minulý rok a tiež hral "badboya" a tak ho už tak nejak mám zafixovaného. Možno práve preto sa mi na hlavnú úlohu perfektne hodil. A nebudeme si klamať, vyzerá veľmi dobre a verím tomu, že aj v realite sa po ňom dievčatá hádžu rovnako ako v seriáli. :D Han So-hee sa zase perfektne hodila na milé, naivné a neskúsené dievča. Možno je to práve aj kvôli jej výzoru, ktorý sám o sebe kričí nevinnosť. Majú medzi sebou skvelý kontrast a je cítiť silnú chémiu, pretože samozrejme vieme, že protiklady sa priťahujú. Som rada, že režiséri neurobili chybu, ktorá sa veľmi často opakuje a nezvolili pár, ktorý sa k sebe absolútne nehodí a keď sa na nich pozriete, priam z nich kričí že je tam nulová príťažlivosť a môžete sa snažiť točiť a režírovať akokoľvek chcete, nič to už nezachráni.

Prostredie

Veľmi veľa času sme trávili na vysokej škole, po všetkých možných kaviarňach a baroch a podobne. Páčilo sa mi, že sa to neustále striedalo a vždy som mala možnosť vidieť niečo nové a pekné, čo by som si pridala na wishlist miest, ktoré chcem raz navštíviť, keď pricestujem do Kórei.
Tým, že ja sama maľujem, tak som bola potešená z tématiky umeleckej školy a toho, že všade sa povaľovali výkresy s nákresmi a v škole ich zase obklopovali hlavne dielne a sochy. Cítila som sa pre to pri pozeraní naozaj príjemne a mala som pocit, akoby sa mi úplne trafili do vkusu. 

Webtoon


 Nevertheless Webtoon

Ak ste fanúšikovia Mangy, alebo Webtoonov, poteším vás, pretože tento seriál je založený práve na tom. Môžete si ju nájsť na internete a prečítať zadarmo. Ja osobne som ju nečítala, pretože nie som až tak fanúšik Webtoonov, ale čítala som, že sú tam oproti seriálu nejaké rozdiely, takže premýšľam, že sa do toho predsa len pustím, iba preto aby som vedela, v čom presne tie rozdiely nájdem. 

Celkové zhodnotenie 

Po dopozeraní som si uvedomila, prečo bola táto dráma taká populárna a prečo má tak dobré odozvy. Ani ja sama som nečakala, že sa mi bude ta páčiť, až si ju uložím na zoznam svojich najobľúbenejších, ale stalo sa. 
Počas pozerania sa na túto drámu sa naučíte jednu hlavnú vec... a to tú, že láska niekedy nie je jednoduchá a na tejto ceste často nájdete aj úskalia, na ktorých spadnete. Láska z nás robí bláznov, ktorých činom nikto nerozumie. Často zostaneme sklamaní  naša láska je naplnená. To je realita, bohužiaľ...
Ale jednu dôležitú vec, ktorú nám táto dráma ukazuje, je tá, že aj napriek tomu sa stále oplatí veriť v lásku a keď ju chcete získať, musíte pre to niečo urobiť.. musíte pre ňu bojovať... 

"Flowers don´t bloom just for one butterfly."

It’s love.”
 
 
“It’s nothing like that.”
 
 
“Then what is it?”
 
 
“Lust.”

 

 "And just like that, the gates of hell have opened..."








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára