streda 7. júla 2021

Extraordinary You



Obsah

Tento seriál je niečo úplne iné, ako naše slovenské klasiky a taktiež rozdielny od amerických. Nič podobné som ešte nevidela a možno je to práve tá originalita, ktorá sa mi na tom páči najviac. 

Sledujeme tu príbeh študentky Eun Dan-Oh, ktorá jedného dňa zistí, že začína mať výpadky pamäte. Snaží sa prísť na to, čo sa deje a tak sa dozvie, že žije v podstate v komiksovom príbehu zvanom „Tajomstvo“, ktorý má predpísané dianie jeho autorom. Zistí, že je len extra postava s osudom, ktorý sa jej vôbec nepáči – je zasnúbená s chlapcom, ktorý sa jej už veľmi dlho páči, ale on ju neznáša a čo je horšie, že má srdcovú chorobu na ktorú má čoskoro zomrieť. S týmto osudom samozrejme nie je spokojná a rozhodne sa prepísať svoj osud a nájsť svoju pravú lásku. 

Nádej, že dokáže zmeniť svoj osud pomaly rastie, pretože stretne záhadného chlapca bez mena – číslo 13. Avšak udalosti okolo Dan-oh a čísla 13, ktorého pomenuje Ha-ru, sa začínajú podobať s autorovým predošlým príbehom. Zdá sa, že za zmenu jej osudu bude musieť zaplatiť vysokú cenu.


Hlavné herecké obsadenie:  Kim Hye-yoon, Rowoon...

Počet epizód:  32

Jazyk:  Korejský

Žáner:  Fantasy, romantický, komédia

Dátum vydania:  2. Október - 21. November


Môj názor

Ak mám pravdu povedať, ešte donedávna som sa korejským seriálom vyhýbala. V podstate som si ich nikdy neskúsila pozrieť, ale nepáčili sa mi korejský herci a ich seriály a filmy mi prišli príliš premrštené a nerealistické, takže som urobila závery ešte pred tým, ako som to vôbec skúsila. 

Avšak v poslednej dobe na mňa z každej strany začali vyskakovať ukážky práve z týchto seriálov a filmov a tak som sa na pár z nich pozrela. Neverila som tomu, že sa mi páčili. Tak som si teda povedala, že si skúsim niečo pozrieť a tak sa dostávame k seriálu na ktorý práve píšem recenziu.

Naozaj musím povedať, že je to niečo úplne iné ako sme zvyknutí z našich slovenských, alebo dokonca amerických obrazoviek. Ešte som nevidela nič podobné a tak skvelo spracované. Veľmi sa mi páčilo prepojenie komiksového sveta s reálnym svetom, s fantasy linkou, iným príbehom... naozaj tu nájdete hádam všetko od výmyslu sveta. Na začiatku som tomu priznám sa nerozumela a bola som v tom stratená, ale po nejakých minútach pozeranie mi všetko začalo dávať perfektný zmysel a užívala som si každú minútu. 


Asi nemusím hovoriť, že som to mala pozreté za rekordne krátky čas, pretože ma to tak neskutočne chytilo, že som sa od toho nemohla pohnúť a za to som neskutočne rada, pretože sa vo mne prebudila láska ku k-drámam. 


Čo sa týka hereckého obsadenia, tak som bola viac ako spokojná. Nájdete tu kopu krásnych hercov, takže sa nie je na čo sťažovať. Nemyslela som si, že by som našla niekoho, kto sa mi páči aj z týchto kruhov, ale stalo sa. Taká hlavná postava (Rowoon - Haru) je naozaj veľký fešák a myslím že skvelo zapadol aj do svojej roly s takou nevinnou tvárou. Predstavuje splnené všetko čo vyžadujú korejské štandardy krásy o ktorých som čítala, takže sa ani nedivím, že sa už objavil (a určite sa ešte objaví) vo viacerých filmoch a seriáloch.

Som si istá tým, že to nebolo posledný raz, čo som si túto drámu pozrela, pretože bola naozaj výborná. Mám veľmi rada spojenie fantasy prvkov a reality. Taktiež nám tento seriál ukazuje to, že je možné zmeniť seba a svoju povahu, ak sa snažíme a máme motiváciu, akou je napríklad láska. Že všetky prekážky sa dajú prekonať ak sú dvaja spolu a ich láska je dostatočne silná a taktiež to, že najlepší priatelia sa objavia v najnečakanejších momentoch...

Niekedy som sa aj veľmi nasmiala, pretože tam bolo niekoľko naozaj vtipných momentov, takže to samozrejme nie je len o tej čistej romantike.

Určite vám odporúčam pozrieť si tento seriál, ak hľadáte niečo nové, ale taktiež ak ste beznádejný romantik ako ja a presne takéto zlaté, zamilované seriály milujete. Určite to nie je posledné odporúčanie na k-drámu, pretože v poslednej dobe sledujem len tie a že som našla niekoľko perfektných! Máte sa na čo tešiť :)


Nakoniec pridávam pár svojich obľúbených momentov <3













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára