sobota 10. júla 2021

Tunel z kostí (Victoria Schwab)

 


Anotácia 

V druhej časti mysterióznej série sa o Cassidy Blakovej sa Cass s rodičmi (a so svojím najlepším priateľom - duchom Jacobom) ocitne v Paríži, kde Blakovci nakrúcajú druhý diel televízneho seriálu o najstrašidelnejších miestach na svete. Bolo by fajn užívať si Paríž, croissanty a výhľad z Eiffelovky, keby pod mestom v hrôzostrašných katakombách nestriehlo nebezpečenstvo. Keď Cassidy náhodou prebudí silného poltergeista, na to, aby ho poslala ďalej, ako to robila s duchmi, uviaznutými za Oponou, jej doterajšie skúsenosti nestačia. Lenže času je málo a duch je čoraz silnejší a nebezpečnejší.

Ponorte sa spolu s ňou do sveta duchov, prízrakov a zjavení a odhaľte tajomné zákutia svetov, o ktorých ste nemali ani tušenia.

Názov: Tunel z kostí

Autor: Victoria Schwab

Žáner: Beletria pre deti

Počet strán: 304

Rok vydania: 2021

Vydavateľstvo: Slovart

Hodnotenie: 4/5 ★


Recenzia 

Máme tu pokračovanie duchárskych príbehov o Cassidy Blake, na ktoré som sa celkom tešila, pretože je to naozaj skvelé oddychové čítanie.

V tomto príbehu sa presúvame do Paríža, čo sa mne osobne veľmi páči, pretože by som sa tam raz chcela pozrieť. Tiež bol tento príbeh (ako aj predchádzajúci) doplnený o mapku, vďaka ktorej sa vieme lepšie orientovať v tom, kde sa nachádzame a kde sa pohybujeme. Mám veľmi rada mapky v knihách, takže to je za mňa veľké plus. :)


Čo sa príbehu týka, tak sa ho snažím posudzovať objektívne. Viem, že už nie je zameraný na moju cieľovú skupinu a preto by bolo odo mňa asi celkom zvláštne napísať, že bol moc detský... avšak aj napriek tomu, že toto čítanie je určené mladším deťom sa mi príbeh páčil. Bol plný napätia a dobrodružstiev a naozaj skvelo som si pri ňom oddýchla.

Páčilo sa mi, že príbeh naberá na obrátkach a aj to, že sme sa mohli trošku viac dozvedieť o našom tajomnom Jacobovi. Dúfam, že sa postupne bude odkrývať čím ďalej tým viac tajomstiev a som veľmi zvedavá na to, či sa Cassidy nechá presvedčiť a pošle Jacoba do sveta mŕtvych, kam patrí, alebo zostane s ňou.


"To, čo človek nevidí je vždy desivejšie ako to, čo vidí."

Myslím si, že v tomto príbehu bolo o niečo viac napätia ako v prvom a našli sme tu trošku komplikovanejší dej. Páčilo sa mi, ako sme museli riešiť záhadu malého chlapca. Pri tejto knižke som si spomenula na svoj obľúbený seriál z detstva "Stratené duše", ktorý bol práve týmto knižkam dosť podobný. Dúfam že nie som sama ktorá to pozná :D

Videla som veľmi veľa recenzií, v ktorých bolo spomínané aká je táto séria úžasná a spadli z nej pomaly na zadok. Nemôžem povedať že úplne nesúhlasím. Je dobrá, zábavná a milá, ale nie je to niečo úplne úžasné, čo by som vám asi ani neodporúčala očakávať. Je to knižka pre deti, kde zasa nemôžu byť úplne temné veci popísané, ale rozhodne pri nej strávite pár príjemných chvíľ. 

Neviem presne, koľko častí bude mať táto séria, ale ak sa budú niesť v podobnom duchu, tak budem naozaj rada, pretože ma to zatiaľ na počudovanie veľmi baví. Dúfam, že autorka nesklame a príde zase s niečím novým, na čo sa budeme môcť tešiť. :)



Veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Slovart za možnosť prečítať si túto knižku v rámci spolupráce. :)


Ak sa vám knižka zapáčila, môžete si ju kúpiť tu. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára