streda 19. júla 2023

Outer Banks

 



Obsah

Tínedžer John B. na ostrove boháčov a chudobných presvedčí svojich troch najlepších kamarátov aby sa spoločne vydali hľadať legendárny poklad spojený so zmiznutím jeho otca.


Hlavné herecké obsadenie:  Chase Stokes, Madelyn Cline, Madison Bailey, Jonathan Daviss....

Jazyk:  Anglický

Žáner:  Teen drama, dobrodružný, thriller, mysteriózny

Počet sérií: 3

Dátum vydania:  Apríl 2020 - súčasnosť


Môj názor

Tomuto seriálu som sa celkom dosť dlhú dobu vyhýbala, pretože keď som si pozrela trailer, nezdalo sa mi to ako niečo, čo by ma mohlo baviť. Zase raz si hovorím, že nemôžem dať na prvé dojmy, pretože už pri pozretí prvej epizódy som mu úplne prepadla. 

Hneď zo začiatku sa zoznamujeme s partiou priateľov, ktorú tvoria John B, JJ, Kiara a Pope. Ich priateľstvo sa mi neskutočne páčilo, pretože to sú presne takí tí ľudia s ktorými by ste išli aj na kraj sveta a ste za každú somarinu, aj keď vás to možno dostane do problémov. Tiež by som chcela podotknúť jednu vec. Partiu hlavných hrdinov prezentovali ako 16-ročných, ale absolútne som ich tak nevnímala, už len pre ich výzor, rovnako ako aj pre ich správanie. Pôsobili na mňa akoby mali minimálne 20 rokov, alebo možno aj viac. 

Pozeráme sa tu aj na rozdelenie "tried", do ktorých sú jednotliví ľudia zaradení. Sú tu tí bohatí a tí chudobní, medzi ktorými je samozrejme ako aj v realite veľký rozdiel. Seriál nám ukazuje to, že keď má človek peniaze, naozaj dokážete takmer všetko.

V niektorých seriáloch trvá celkom dlhú dobu kým sa ako tak vyvinie zápletka a odhalia sa línie deja, ale mám pocit, že tu to prišlo veľmi veľmi rýchlo a ja som za to bola rada, lebo ma to okamžite vtiahlo do deja a chcela som vedieť čo sa stane ďalej. Obľubujem mysteriózne seriály s prímesou všelijakých záhad a to sa tu presne nachádzalo. Tiež som už od malička veľmi rada pozerala filmy typu Hľadači pokladov, alebo Jack Hunter a podobne, kde išlo o to, aby ste rozlúštili nejaké kódy a mapy a dostali ste sa k pokladu. Ani som netušila, že tu sa bude nachádzať niečo podobné, ale stalo a možno aj preto mi tak učaroval, pretože to vo mne zároveň vyvolalo vlnu nostalgie. 

Nachádzali sa tu aj prvky podvod, násilia a dokonca aj vraždy a preto som mala pocit, že tento seriál mal pre mňa naozaj že všetko, v čom som dúfala. 

Nechcem zabudnúť spomenúť aj romantické linky, pretože tých tu bolo hneď viacero a som viac ako potešená s tým, ako nakoniec postavy skončili. Ako aj v knihách tak aj v seriáloch úplne milujem pozerať sa na to, ako sa vyvinie niečo viac z enemies to lovers. Vždy je to okorenené doťahovaním, hádkami, ale aj neskutočnou vášňou a tá tu veru nechýbala. Je tu hneď niekoľko shipov, ktorých sa stanete obľúbencami, tak ako som sa stala aj ja. Stalo sa samozrejme že urobili aj rozhodnutia s ktorými som nebola úplne stotožnená, ale o to niekedy v láske ide. Nemôžeme vždy robiť všetko len dobre, urobíme aj chyby, ale ide hlavne o to, ako sa ich snažíme napraviť. 

Tie tri série ubehli ako voda a ja ani neviem že kedy som ich stihla pozrieť a nedočkavo čakám na pokračovanie, ktoré vyjde dúfam už čoskoro. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára