sobota 25. novembra 2023

Tomorrow


 

Obsah


Choi Jun-Woong je mladý muž, ktorý hľadá prácu, ale dlhodobo sa mu nedarí. Jednej noci náhodou stretne nesmrteľné bytosti - “Grim reapers”Koo Ryeon a Im Ryoog-Gu, ktorí patria k tímu pre riešenie krízov, pri záchrane človeka so samovražedným sklonmi. Ich úlohou je zachraňovať ľudí ohrozujúcich sami seba. Čoskoro sa k nim pridá aj Choi Jun-Woong ako nový člen tímu pre riešenie krízov, za veľmi zaujímavých okolností.


Hlavné herecké obsadenie:  Lee Soo-hyuk, Kim Hee-sun, Rowoon 

Jazyk:  Kórejský

Žáner:  Drama, dobrodružný, thriller, mysteriózny

Počet častí: 16

Dátum vydania:  Apríl - Máj 2022


Môj názor

Ja som milovníkom romantických K-drám a práve preto som sa tejto dlho vyhýbala, aj napriek tomu, že tam hrá jeden z mojich najobľúbenejších hercov. Nie je tam romantika a odrádzalo ma to, pretože moja romantická duša to potrebuje ako drogu 😅 Avšak! Konečne som sa k tomu dokopala, pretože sa mi to hodilo k tomuto jesennému a duchárskemu obdobiu a neľutujem to 🤌🏻

Začala by som asi celkovým spracovaním. Prvky fantasy, aj takého mysteriózna tu boli zapracované skvelo. Dovolím si tvrdiť, že to niekedy zachádzalo až do takej hororovej tématiky, čo som absolútne netušila, že by ma mohlo baviť. Niekedy sa tam vyskytovali aj krvavejšie scény, ktoré možno nie sú úplne pre každé oči ale nie je to nič strašné. Zakryjete si prípadne oči 🙈

Herci boli výbraní úžasne a ich úlohy im neskutočne sadli. Veľmi často som sa smiala, pretože ten humor tam vám nedovolí nezasmiať sa. Ale na druhú stranu, bola po dlhej dobe dráma ktorá ma reálne rozplakala. Plakala som dokonca viackrát pri viacerých sćenach, až som tomu nerozumela. Ale boli to také horkosladké slzy, pričom sćeny boli krásne a dojemné.

Boli tu spracované témy, ako opustenie, taktiež samovražedné sklony, ale aj láska, znásilnenie a podobne. Niektoré témy boli spracované trošku brutálnejšie a ako som spomenula vyššie, nie je to pre každé oči a uši. Mne sa to miestami tiež pozeralo ťažko, pretože predsa len tieto témy nie sú nič ľahké, ale musím povedať že po dopozeraní som mala akoby taký pocit zadosťučinenia a pokoja. 
Bola som vyplakaná, vycucaná z emócii ale spokojná a užasnutým nad tým, ako sa kinematografia a filmový priemysel stále posúva dopredu. 🙏🏻

Ak máte takéto hororovejšie seriály radi, verím tomu, že tento ds vám bude páčiť 😊

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára