štvrtok 18. marca 2021

Bridgerton



Myslím si, že len veľmi málo ľudí si nevšimlo hype okolo tohto seriálu. Ja sama som tomuto tlaku nejakú chvíľu odolávala, ale nedalo mi to a chcela som zistiť, či je naozaj taký dobrý, ako o ňom všetci hovoria a poviem vám bolo to niečo úžasné... Prvý raz po troch rokoch ma seriál držal celú noc hore, kým som si nepozrela všetky časti. Je mi trošku ľúto, že ich bolo natočených len pár, kľudne by som sa na príbeh Daphne a Simona vydržala pozerať do nekonečna. 

Už od prvého záberu som si tento seriál zamilovala. Postavy boli úžasné, každá z nich mala svoj príbeh a ja sa veľmi teším na to, keď ich všetky spoznám. Obdobie, v ktorom sa príbeh odohrával mám veľmi rada, čo som už zistila pri čítaní viacerých historický románov. Tie šaty, plesy, to, ako vtedy fungovalo dvorenie sa dievčatám... jednoducho všetko na tom období milujem. Keby som si mala vybrať, v ktorom období by som chcela žiť, tak by som neváhala a odpovedala by som toto.

Milujem príbehy, v ktorých sa dvaja ľudia, ktorí sa nemajú radi, do seba napokon zamilujú. A presne toto bolo ono. Každú sekundu toho, ako sa tvoril vzťah Daphne a Simona, som si užívala, lebo to bolo niečo kúzelné a celé to prostredie aj postavy, dotvárali ten celkový úžasný dojem. Myslím, že tento seriál by sa páčil hlavne dievčatám (budeme sa tváriť že nie kvôli mužskému hereckému obsadeniu), ale možno by zaujal aj opačné pohlavie. Bolo tu aj viacero scén ktoré boli úsmevné a pobavila som sa pri nich, čo bolo len dobre. Dej bol obohatený aj o sexuálne scény, takže na to by ste mali byť pripravený, ak si to chcete pozrieť. 

Každopádne milovníkom historických príbehov veľmi odporúčam. Bol to krásne spracovaný seriál s malou prímesou moderného spracovania a to sa mi veľmi páčilo. Nemôžem sa už dočkať ani toho, kedy si prečítam knižnú predlohu a budem to môcť porovnať so seriálom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára