nedeľa 7. februára 2021

Forever my girl


Dátum vydania: 19. január 2018


Doba trvania: 104 minút


Hlavné úlohy: Alex Roe, Jessica Rothe


Dnes by som vám rada predstavila prvý film z mnohých, ktoré mám rada a rozhodla som sa s vami oň podeliť. Samozrejme nemusí sa páčiť každému, pretože je to romantický film, ktorý zožal rozporuplné hodnotenia, ako od divákov, aj od kritikov, avšak mne sa veľmi veľmi páčil a pesničky z neho mi doteraz ešte znejú v hlave.

Dej sa začína v Saint Augustine v Louisiane, kde Liam zanechal svoju snúbenicu Josie stáť pred oltárom bez jediného vysvetlenia, aby sa mohol stať slávnym country spevákom. Josie sa s ním neskôr pokúša skontaktovať, no neúspešne, takže to napokon vzdá a sľúbi si, že už mu nikdy nezavolá. A on nikdy nezavolal jej, avšak každý deň počas nasledujúcich ôsmich rokoch počúva odkaz, ktorý mu Josie zanechala v telefóne. Neskôr sa Liam dozvie, že zomrel jeho kamarát zo strednej a preto sa vydáva naspäť do svojho rodného mesta, kde musí čeliť spúšti, ktorú tam po sebe zanechal a dokonca sa dozvie jedno malé prekvapenie, o ktorom doteraz nevedel - má 7 ročnú dcérku Billy. 

Veľmi veľa ľudí môže tento film pokladať za klišé, avšak mne to vôbec nevadí. Mám rada presladené romantické filmy a knihy a užívam si príbeh zakaždým odznovu. Musím priznať, že chovanie Liama neschvaľujem a zachoval sa ako totálny blbec a ni raz, ale viackrát, ale má šťastie, že má svojich blízkych, ktorý ho majú úprimne radi. Páčilo sa mi, ako sme sa pozerali na jeho zmenu. Z ufňukanej country hviezdy, na otca, ktorý miluje svoju dcéru a jej matku. Prizná si to síce po poriadne dlhej dobe a zaslúžil by si za to najlepšie facku, ale aspoň sa to stane. 

Podotýkam, že Billy som úplne zbožňovala, lebo bola múdra, zlatá a veľmi sa mi páčilo to, ako Liamovi na začiatku nedala vydýchnuť. Ako povedala "súhlasila som, že sa zoznámime, ale netvrdila som, že mu to uľahčím." Maličká má naozaj veľké srdce a som rada, že ho otvorila, pretože nikto by nemal vyrastať bez otca.

Taktiež sa mi veľmi páčili aj pesničky použité vo filme. Vždy som mala slabosť na country hudbu a občas si ju dokonca pustím pri bežných činnostiach, pretože podľa mňa má krásnu energiu a vždy si ju užívam. Napríklad teraz som si vybrala pesničku "Smoking and crying" a tú počúvam dosť často. 

Možno bolo v tomto filme kopec klišé vecí, avšak bol krásny a ja som sa jednoducho nemohla ubrániť slzám. Ak ho nepoznáte, tak som v podstate rada, pretože bol účel vám ho aspoň z malej časti predstaviť bez toho, aby som napísala všetky dôležité časti. Tento film vám určite odporúčam a myslím si, že milovníkom romantiky sa bude páčiť. 

"Look, we alI mess up sometimes, but it depends on what we do to fix it."


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára