sobota 6. februára 2021

Navždy tvoja Lara Jean (Jenny Hann)

 

Anotácia 


Lepší maturitný ročník si Lara Jean ani nemohla priať. Je bláznivo zamilovaná do svojho priateľa Petra, jej otec sa znovu žení a Margot sa na leto vracia domov. Hotová idylka. Nič však netrvá večne a Lara stojí pred veľkým rozhodnutím: Kam pôjde na vysokú a ako to ovplyvní jej vzťah s Petrom? Staví na srdce alebo rozum?

 Názov: Navždy tvoja Lara Jean

Autor: Jenny Hann

Žáner: Fantasy 

Počet strán: 320  

Rok vydania: 2017  

Vydavateľstvo: CooBoo


Recenzia 

Záverečná časť tejto trilógia mi vohnala do očí slzy a v niektorých momentoch ma doslova nechala bez dychu. Sam veľmi rada za to, že som si ju mohla konečne prečítať aj ja, pretože som chcela vedieť, čo na tejto sérii všetci vidia. Je to síce young adult knižka, ale z nejakého dôvodu sa mi táto naivná a krásna romantika páči. A tak isto sa mi páčila táto knižka.

Dlho som čakala na to, ako sa to všetko skončí a musím povedať, že v tejto poslednej časti bolo viac napätia a zvratov ako v ostatných dvoch a som za to rada, lebo to už potrebovalo oživiť. Neviem si vysvetliť prečo, ale ten dej mi začal strašne splývať s prechádzajúcimi dvoma knihami. Možno to bolo preto, lebo som ich čítala hneď za sebou, alebo proste tým, že sa tam nedialo toho veľa odlišného, teda až na ten koniec, ktorý ma celkom dostal.

Veľmi som sa na túto trilógiu tešila a mala som od nej obrovské očakávania, asi hlavne preto, lebo filmy ja osobne mám strašne rada a páčili sa mi, ale ked to takto celé zhrniem, neviem si vysvetliť, prečo sa mi knihy páčili o to menej. Proste to nebolo to, čo som čakala. Dej bol dobrý, ukázal nám na svetlo aj veci, ktoré sa dejú v každodennom živote a vo vzťahoch a teda aj to, čo sa týkalo rozhodnutí ohľadom vysokej školy. Bola som rada že to už nie je len detská dráma, ale aj niečo čo je bližšie môjmu veku.

"Bez teba by boli moje dnešné dni len šupinami včerajších."

Tiež sme sa pozreli na rodinné problémy a aj na to, ako ich reišiť. Som rada, že postavy, ktoré sme sledovali sa vyvinuli a celkom sa zmenilo ich chovanie. Žvit nás proste formuje. Avšak aj napriek tomu že dej bol dobrý, aj postavy som mala rada, čakala som niečo viac a asi práve preto dávam 3,5/5 hviezdičiek. Nebolo to zlé a nebol to ani úplný priemer, ale myslím že som sa na to tešila tak moc, že som si vytvorila vlastnú predstavu o tom, aké to bude a to ma nakoniec sklamalo. 

Pridám ešte prá svojich obľúbených citátov:

"Neviem, čo ma čaká za rohom, ale budem veriť, že to najlepšie."


"Nikdy nehovor nie, keď chceš povedať áno."

"


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára