pondelok 25. januára 2021

P.S. Stále ťa milujem (Jenny Hann)


Anotácia 

Lara Jean nečakala, že sa do Petra skutočne zamiluje. Veď len predstierali, že spolu chodia. V jednej chvíli to však obaja predstierať prestali. Lara Jean nebola nikdy zmätenejšia ako teraz a nevie, čo robiť. Dokonca sa do jej života vracia chalan, čo sa jej kedysi páčil, a spolu s ním i to, čo k nemu cítila. Môže dievča ľúbiť dvoch chalanov naraz? Pôvabné pokračovanie knihy Všetkým chalanom, ktorých som milovala ukazuje, že láska nie je nikdy jednoduchá, ale možno práve preto je taká úžasná.

 Názov: P.S. Stále ťa milujem

Autor: Jenny Hann

Žáner: Romantika, Young - adult 

Počet strán: 296  

Rok vydania: 2017  

Vydavateľstvo: CooBoo


Recenzia 

Ani druhá časť tejto rilógie ma vôbec nesklamala. Možno to je ale tým, že som vedela už dopredu, že to budem mať veľmi rada. Samozrejme knižka mala trošku iný spád narozdiel od filmu a pri niektorých veciach som bola zaskočená ako sa tam stali a nedostali sa do filmu, ale tak to býva často. Napriek tomu som veľmi rada, že som mala konečne príležitosť objaviť celý dej.

Veľa ľudí hovorí, že pokračovania kníh nie sú také dobré, ako ich prvé diely. Myslím, že v tomto prípade je to tak trošku pravda, ale aj napriek tomu bol aj tento druhý diel super a priniesol mi ako čitateľovi zas iný zážitok ako jednotka, ale páčilo sa mi to. Veľa krát som zostala v takom napätí, že čo ďalej sa ešte môže stať, a možno som to o to viac prežívala preto, lebo som v tom veku a viem sa vcítiť do toho čo prežívala, ako som písala už v predchádzajúcej recenzii. 

"Ak sú dvaja ľudia pre seba stvorení, nájdu si k sebe cestu." 

Veľa krát som si povedala, že John Ambrose by sa k Lare Jean hodil viac ako Peter. Chápal ju, poznal ju, bral na ňu ohľad a bol to podľa mňa naozajstný gentleman, ale na druhej strane srdce si vyberie koho začne milovať, aj keď s tým naša hlava nemusí súhlasiť. Aj tak ale všetci vieme, že urobíme presne to, čo chce srdce a preto tento milostný trojuholník dopadol tak ako dopadol. Ako aj v prvej časti, ani tu ma Gen neprestávala štvať a udivovať v tom, kam až je chopná zájsť kvôli závisti.

Tiež ma ale neprestávala udivovať Petrova hlúposť a zaslepenosť, ak to tak môžem povedať, pretože veľa krát to vo mne doslova vrelo, keď som to čítala. Naozaj mám priateľku a na zavolanie pribehnem za bývalou? Ako áno ja chápem, že majú nejakú spoločnú minulosť a majú sa stále radi, ale keď viem, že by to môjmu partnerovi malo vadiť, nerobím to, alebo sa to snažím obmedziť. Inak povedané, ak robíte niečo, o čom viete, že to partnerovi nechcete z nejakého dôvodu povedať, pravdepodobne by ste to robiť nemali. 

Aj napriek niektorým veciam, ktoré ma na tej knihe hnevali, jej dávam 3,5/5. Bolo to viac menej kvôli osobnostným problémom súvisiacich s knihou a bolo ich asi viac ako v prvej knihe, preto som ubrala na hodnotení. Každopádne príbeh sa mi páčil a bola to taká ya klasika a milovníci romantických príbehov si ju určite zamilujú. 

Nakoniec ešte pridám pár svojich obľúbených citátov

"Čas je najdlhšia vzdialenosť medzi dvoma miestami."


"Ak sú medzi ľudmi tajnosti, nemôžu si byť naozaj blízki."


"Dospievanie je skutočne horko-sladké."


"Povedať zbohom je ťažké."



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára