sobota 30. októbra 2021

Zrodená z trosiek a popola (Megan Chance)

 


Anotácia 

Keď sa mesto ponorí do temnoty, na svetlo sa začínajú vynárať dlho ukrývané rodinné tajomstvá.

Názov:  Zrodená z trosiek a popola 

Autor: Megan Chance

Žáner: Historický román

Počet strán: 360

Rok vydania: 2021

Vydavateľstvo: Grada

Hodnotenie: 4/5 ★


Recenzia 

Toto bola ďalšia knižka v poradí od Grady, na ktorú som sa veľmi tešila a pri ktorej ma neskutočne zaujala anotácia. A som veľmi rada, že moje očakávania boli naplnené a nezostala som sklamaná, aj napriek malým chybičkám krásy. 

Začiatok príbehu nás vrhol do udalostí zo života bohatých snobov. Hneď mi popravde bolo jasné, že tam niečo nesedelo, pretože všetko žiarivé a krásne je vždy zvnútra skazené. Avšak nevedela som prísť na to, čo mohlo byť na tomto celom zle.

Postupne, ako sme si May vytvárali vzťah aj k jej zostávajúcej rodine sa vynáralo stále viac a viac tajomstiev, na ktoré sme nepoznali odpoveď a o to viac som na ne odpoveď poznať chcela čo bolo za mňa výborné, pretože nás autorka neustále držala v napätí. 
Bolo mi jasné, že s tetou May sa niečo deje a že nie je tak mimo zmyslov, ako ju prezentovali. V skutočnosti bola podľa mňa pri zmysloch najviac zo všetkých a práve preto ju chceli umlčať.
A práve v týchto momentoch muselo byť každému jasné že sa v tom dome a stými ľuďmi tam niečo deje.

Keď bola na May nachystaná pasca a ona skončila tam, kde skončila, popravde ma kniha prestala baviť. Nemám rada nechutnosti, horory ani nič podobné a toto pre mňa predstavovalo presne taký žáner, takže za mňa osobne to bolo obrovské mínus knihy a keby môžem okamžite to odtiaľ dám preč.

Avšak celkovo sa mi na knihe páčilo to, ako sme sa prepletali tajomstvami, ale aj bežnými výzvami obyčajného života.

May bola naozaj skvelá, aj keď občas veľmi naivná hlavná hrdinka. Stala sa z nej úžasná mladá žena a mám veľmi rada príbehy, kde si človek mus niečo vytrpieť pred tým, ako povstane z popola. Takže áno, podľa mňa mala táto knižka veľmi výstižný názov.
Páčilo sa mi aj to, že autorka do tejto knihy zahrnula reálnu udalosť a to bolo zemetrasenie v San Franciscu v roku 2006. Takže May nebola jediná, ktorá musela povstať z popola. :)

Celkovo knižku hodnotím pozitívne, aj keď sa bohužiaľ nezaradila medzi moje najobľúbenejšie od tohto vydavateľstva a za tento rok.






Za poskytnutie knižky na recenziu, ďakujem veľmi pekne vydavateľstvu Grada :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára