nedeľa 26. septembra 2021

Japonsko - umenie japonského života

 


Anotácia 

Fascinujúci sprievodca po pamiatkach, chutiach, kuriozitách a múdrosti Japonska

Či už plánujete svoje prvé dobrodružstvo, alebo spomínate na jedinečný výlet svojho života, kniha Japonsko vám má čo ponúknuť – je totiž oslavou všetkého japonského a výpravou po tejto úchvatnej krajine.
Objavte mestá zaplavené neónmi i nehostinné ostrovy, starodávne tradície aj prekvapivú modernosť. Zistite, čím je japonská kultúra jedinečná, kde ju môžete zažiť na vlastnej koži a ako si popritom osvojiť niečo z múdrosti tejto vzdialenej, exotickej krajiny.

Názov:  Japonsko - umenie japonského života

Žáner: Geografia a cestovanie

Počet strán: 224

Rok vydania: 2020

Vydavateľstvo: Ikar

Hodnotenie: 5/5 ★


Recenzia 

Moja láska k výhodným krajinám začína prerastať do čoraz väčších rozmerov a ja som naozaj veľmi vďačná za to, že sa mi do ruky dostal tento nádherne spracovaný sprievodca krajinou. Naozaj môžem povedať, že dokáže človeka zaujať od prvej stránky po poslednú hlavne svojim zaujímavým spracovaním, ale taktiež aj informáciami, ktoré čitateľovi ponúka.


Práve vďaka tejto knihe som si uvedomila, že aj napriek môjmu rastúcemu záujmu a láske k tejto krajine, viem toho o nej pomerne málo, až takmer nič. 
Takže naozaj si myslím, že knižka dokáže predať informácie ako úplnému laikovi, tak aj niekomu, kto už má čo to naštudované. Nachádzajú sa tu zaujímavé informácie, ktoré som ani ja sama nečakala že prečítam. 

Samozrejme som vždy vedela, že Japonci, ako aj Číňania sú známi všelijakými či už módnymi, technologickými alebo inými výstrelkami a práve tu sa mi to potvrdilo. 



Jeden by vôbec nečakal koľko vecí a vynálezov majú práve prvotnú myšlienku a nápad v týchto krajinách.

Len tak medzi rečou, príde mi veľmi zaujímavé to, že majú vytvorené vlastné sociálne siete a niečo ako Instagram a Facebook tam vôbec nefunguje. Dorozumievajú sa najmä cez Wechat alebo Weibo. Môžete to vidieť aj vo filmoch alebo seriáloch z týchto krajín a to veľmi často. :)

Vďaka všetkým novým, ale samozrejme aj starým informáciám ktoré som mala sa táto krajina presunula na prvotné priečky miest, ktoré chcem navštíviť. Taktiež sa niekedy plánujem naučiť aj jazyk, aby sa mi ľahšie dorozumievalo a taktiež preto, že tamojší ľudia si veľmi cenia, ak vynaložíte snahu a naučíte sa aspoň zopár fráz, hneď sú na vás milší. 

Nakoniec mi stačí povedať len toľko, že sa určite oplatí knižku zaobstarať a prečítať, pretože predstavuje príjemný únik v tejto dobe, kde je práve cestovanie veľmi neisté.






Za poskytnutie knižky na recenziu patrí moja veľká vďaka vydavateľstvu Ikar. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára