utorok 22. novembra 2022

Čajovňa v Tokiu (Julie Caplin)

Anotácia 

Pripravte si šálku voňavého čaju, pohodlne sa usaďte na svoje obľúbené miesto a začítajte sa do romantického príbehu o veľkej láske, ktorá sa neočakávane znova rozhorí v jednej malej očarujúcej čajovni. Príbeh z krajiny vychádzajúceho slnka vám ukáže, že cesty s tým pravým partnerom sa vám môžu pretnúť na tom najnezvyčajnejšom mieste. Stačí, že ste na to vnútorne pripravení.

Keď Fiona, mladá vášnivá fotografka, vyhrá štrnásťdňový fotografický pobyt v Tokiu, je od šťastia celá bez seba. Je to pre ňu úžasná príležitosť. Lenže po príchode zistí, že jej mentorom má byť muž, ktorý jej pred desiatimi rokmi zlomil srdce – príťažlivý a úspešný fotograf Gabe. Ich spoločne strávený čas je spočiatku pre oboch akoby za trest. Gabe dáva Fione veľmi jasne najavo, ako ho obťažuje, že sa jej musí venovať. Navyše má hlavu plnú nádhernej Jumi. Fionu našťastie s otvorenou náručou prijmú tri generácie miestnych žien a zasvätia ju do tajov japonského čajového obradu. A kým Fiona spoznáva Tokio, Gabe je čoraz viac uchvátený jej milou a prirodzenou povahou. Netrvá dlho a začína to medzi nimi znova iskriť...

Názov:  Čajovňa v Tokiu

Autor: Julie Caplin

Žáner: Beletria

Počet strán: 344

Rok vydania: 2022

Vydavateľstvo: Grada

Hodnotenie: 4/5 ★


Recenzia 

Myslím si, že sériu Romantické úteky nie je nutné nejako extra predstavovať, pretože ju určite každý z vás už niekde postrehol. V poslednej dobe sú tieto knižky veľmi populárne a ja sa tomu ani nečudujem.

Opäť sme s príbehom vycestovali na krásne miesto, kde sa odohral zase raz originiálny romantický príbeh. Tentoraz to bolo moje milované Japonsko. Milujem čokoľvek, čo sa týka Ázie, takže bolo viac ako jasné, že si túto knihu musím prečítať.
Tiež by som rada poznamenala že pri mene hlavnej hrdinky Fiony mi vždy zíde na um Šrek a preto bolo odosobnenie sa od tohto mena a vnímanie príbehu s čistou hlavou trochu ťažšie. 🤣
Keďže okrem Japonska tu bola spomenutá aj ďalšia vec, ktorú zbožňujem, tak som z knihy bola naozaj nadšená. Neviem či som vôbec niekedy čítala knihu ktorá mala tematiku fotenia, preto mi to teda prišlo originálne.
Páčilo sa mi ako sa pomaly rozvíjal príbeh a aj to že sa tu stretla stará láska. Takéto príbehy mám rada, pretože si vždy predstavujem, že to tak malo byť a osud ich zviedol dokopy.
Ako to už býva zvykom, tak čím viac nás niekto odmieta, tým viac nás to k nemu priťahuje. V tomto prípade to bolo rovnako. Gabe nemal o Fionu záujem a odmietal ju a preto sa tam dosť dlho nič nedialo. Mám rada slow burn romance knihy ale nie slow burn plot alebo ako to nazvať. Bolo tam za mňa naozaj málo “akcie”.
Tiež ma trošku mrzí to, že autorka zostala pri svojej klasickej šablóne, kedy som presne vedela čo sa stane a ako čo dopadne lebo sa to tak stalo už v knihách pred tým. Keď si to prečítate raz, poviete si super, druhý raz už sa trošku zamračíte a tretí už ju máte chuť odhodiť… nie to ešte šiesty. Takže za mňa je to dosť velke negatívum tejto série…
Samozrejme knižku odporúčam čitateľom romantiky a tým, ktorí chcú vyslovene vypnúť pretože pri tejto knihe sa to určite podarí 😊 určite nebola celá zlá a viem tam nájsť veľa podarených scén a dobrých myšlienok avšak nejaký obrovský čitateľský zážitok by som tu zrejme nehľadala.

Za zaslanie knižky veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Grada :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára