utorok 10. augusta 2021

Buď so mnou (Jennifer L. Armentrout)



Anotácia 

Teresa Hamiltonová prežíva ťažký rok. Ukončila vyčerpávajúci vzťah a zamilovala sa do bratovho najlepšieho kamaráta Jasa. Ten s ňou však od vášnivého bozku neprehovoril. Teresinu sľubnú kariéru tanečnice ohrozuje zranenie, preto musí prejsť na plán B - štúdium na univerzite. Aspoň sa jej naskytne šanca presvedčiť Jasa, že ich vzťah má budúcnosť. Jase Winstead však niečo tají a obzvlášť pred kamarátovou krásnou sestrou. Áno, bozku s Teresou neodolal, ale uvedomuje si, čo má v jeho živote prednosť. Na vzťah jednoducho nie je vhodný čas. Prečo len nedokáže dostať z hlavy dievča, ktoré môže všetko pokaziť?

Pravda je, že Jase a Tess vzájomné city nepoprú, lenže vo vzduchu visí nebezpečenstvo a to vyvrcholí v tragédiu. Kým sa z nej univerzita spamätáva, dvojica sa musí rozhodnúť. Čo obetujú, aby ostali spolu?

Názov:  Buď so mnou

Autor: Jennifer L. Armentrout

Žáner: Beletria

Počet strán: 368

Rok vydania: 2020

Vydavateľstvo: Yoli

Hodnotenie: 4/5 ★

Recenzia 

Povedala by som, že táto knižka splnila presne to, čo som od nej očakávala. Keďže som vedela, aký štýl písania autorka používa, vedela som, čo približne čakať od nej druhej knihy. Nebola som potešená, ani nejako extra sklamaná, pre mňa to bol opäť priemer.

V prvom rade si myslím, že som mala najskôr prečítať prvú časť a presvedčiť sa že ma táto séria bude baviť a že je young adult stále žáner ktorý rada čítam.

Príbeh mi prišiel na podobnú nôtu ako jednotka. Rozdiel bol v obsadení postáv a v zmene problému okolo ktorého sa celý dej točil. Verím tomu že niekomu sa mohla táto knižka veľmi páčiť pretože obsahovala veľa romantiky a tiež obsahovala veľa nástrah osudu, s ktorými sa hlavne postavy museli popasovať.

Čo sa mi páčilo bolo prepojenie aj s prvou časťou série, kde sme sa pozerali na príbeh Avery a Cama. Myslím si, že táto séria bude takto celkovo prepojená jedna s druhou a mne to popravde v niektorých prípadoch trošku vadí, pretože človek potom nemôže čítať tú knižku jednu bez druhej aj napriek tomu že by ma zaujal viac dej z druhej knihy napríklad.

Postavu Tess som mala o niečo radšej ako Avery ktorá mi tak celkom nesadla.

Dejovo sa táto knižka o niečo posunula, ale stále to nebolo niečo, z čoho by som si sadla na zadok, takže to bol pre mňa ľahký nadpriemer.

Verím tomu, že táto knižka si nájde svojich priaznivcov u mladších ročníkov, ale bohužiaľ mňa nedostala.



Za zaslanie knižky by som sa veľmi pekne chcela poďakovať vydavateľstvu ikar. :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára