pondelok 2. augusta 2021

True beauty

 


Obsah

18 ročná študentka strednej školy Lim Ju-kyung, ktorá trpí komplexom menejcennosti vďaka svojmu vzhľadu, je neustále diskriminovaná jej rodinou a šikanovaná rovesníkmi. Začína sa učiť, ako používať make-up pozeraním videí o líčení. Keď toto umenie dotiahne do dokonalosti pred prestupom na novú školu, jej premena spôsobí jej rýchly posun na rebríčku popularity hore a jej rovesníci ju označujú za „bohyňu“.

Napriek jej novo nájdenej popularite, sa Ju-kyung stále považuje za škaredú a jej najväčší strach je, že rovesníci objavia jej pravú tvár. To sa bohužiaľ stane pravdou, keď jej nádherný, populárny a záhadný spolužiak Lee Su-ho, na ktorého skôr už narazila niekoľko krát, ju spozná bez makeupu. Su-ho je veľmi populárny medzi ženskými študentkami na škole, ale neznáša byť stredobodom pozornosti a práve preto je často vnímaný ako chladný. On má svoje vlastné tajomstvá a tiež obavy – tragická nehoda v minulosti, ktorá ho straší už veľmi dlhú dobu. On a jeho bývalý najlepší priateľ Han Seo-jun sa vzdialili sebe navzájom práve vďaka tejto nehode a Seo-jun vidín Su-ha. Ju-kyung a títo dvaja chlapci si medzi sebou vytvoria nečakaný vzťah odhaľovaním tajomstiev, zdieľaním ich bolestí a hľadaním útechy medzi sebou.


Hlavné herecké obsadenie:  Moon Ga-young, Cha Eun-woo...

Počet epizód:  16

Jazyk:  Korejský

Žáner:  Romantický, komédia

Dátum vydania:  9. December 2020 - 4. Február 2021


Môj názor

Toto bol môj v poradí druhý korejský seriál, ktorý som si mala tú česť pozrieť a som naozaj rada, že som naň natrafila. Myslela som si, že ma možno ani nebude baviť, ale keď som sa dostala za prvú epizódu, veľmi som si užívala ako aj dej, tak aj herecké obsadenie. 

Odohráva sa na strednej škole, avšak nie po celý čas, iba zhruba po polovicu seriálu (ak aj to) a zvyšok času sledujeme život našich hrdinov po škole... ich kariéry, priateľstvá, jednoducho všetko a sledujeme ako ich práve stretnutia na strednej škole poznačili a ovplyvnili na celý život. 

Musím povedať, že pri sledovaní tohto seriálu som sa naozaj bavila. Hlavná hrdinka je neskutočne vtipná a na všetkých situáciách som sa veľmi dobre zabávala. :D

Keď už hovoríme o hereckom obsadení, musím podotknúť že Eun-wa som si ako herca obľúbila a dúfam, že sa bude vyskytovať častejšie v seriáloch tohto typu. Vďaka nemu som si našla skupinu v ktorej je a započúvala som sa do niekoľkých ich pesničiek a musím povedať že sa mi naozaj páčili, čo som vôbec nečakala. Ale j takýmto spôsobom sa dá objaviť nová hudba a nový žáner, ktorý nečakáte že vás bude baviť. :)

Aby som sa vrátila k seriálu, tak veľmi sa páčil koncept na ktorom bol postavený. Prirodzená krása je dôležitejšia ako vrstvy mejkapu a plastické operácie  taktiež to, že ak stretneme toho pravého človeka, ktorý sa do nás zamiluje, tak nás bude mať rád presne takých akí sme. 

Taktiež tu vidíme silu priateľstva v ťažkých situáciách, ale aj to, že niekedy si to neuvedomujeme a hady ktorých sa bojíme že nás poštípu, môžu byť práve po našom boku prezlečení za našich priateľov. Jednoducho nikdy nevieme, odkiaľ príde rana, avšak netreba s vzdávať, ale ísť s hlavou hore vpred. 

Tento seriál nie je ani taký dlhý, takže verím, že by ste ho mali pozretí za pár dní a naozaj ho odporúčam. Ja som si ho už stihla stiahnuť na USB a pozrela som si ho dokonca dva razy. Je skvelý na zdvihnutie nálady. 

Ak sa rozhodnete doňho pustiť, kľudne mi napíšte čo naň hovoríte. Dúfam, že sa vám bude páčiť :)





Tu ešte pridávam pár momentov zo seriálu. Myslím si, že niektoré majú veľmi hlboký význam a zaslúžia si tu byť. 

Nuž a toto video som nemohla vynechať :D jeden z ikonických a najviac vtipných momentov seriálu. Enjoy :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára