štvrtok 26. augusta 2021

Vikomt, ktorý ma miloval (Julia Quinn)

 


Anotácia 

Lovecká sezóna roku 1814 bola zahájená a existuje len malá nádej, že oproti roku 1813 uvidíme nejaké veľké zmeny. Spoločenské večierky znovu zaplnili Ctižiadostivé matky, ktorých cieľom je vydať svoje drahé dcérenky za Odhodlaných starých mládencov. Za úlovok tejto sezóny je považovaný vikomt Anthony Bridgerton. Vlasy tohto chudáka vyzerajú často rozstrapatené a neupravené – je to kvôli tomu, že sa nikde nepohne bez toho, aby naňho nežmurkala nejaká mladá slečna s takou rýchlosťou, až to vytvára vietor o sile hurikánu.

Jedinou slušnou dámou, ktorá sa o Bridgertona nezaujíma, je slečna Katharine Sheffieldová. Jej správanie k nemu niekedy dokonca hraničí s nepriateľstvom. A naša autorka si myslí, že súperenie medzi Bridgertonom a slečnou Sheffieldovou bude presne tým, čo oživí túto ináč nudnú sezónu.

Spoločenské noviny Lady Whistledownovej, 13. apríla 1814

Názov:  Vikomnt, ktorý ma miloval

Autor: Julia Quinn

Žáner: Beletria

Počet strán: 304

Rok vydania: 2021

Vydavateľstvo: Pandora

Hodnotenie: 5/5 ★

Recenzia 

Po prečítaní prvého dielu o Bridgertonovcoch som sa veľmi tešila na to, čo prinesie ďalší diel. Veľa ľudí hovorí že príbehy gradujú a sú čoraz lepšie, takže som mala menšie očakávania, že tento diel bude ešte o niečo lepší, ako ten predošlý. 

Zo začiatku tejto knižky, ako aj pri prvom príbehu Daphne a Simona, som si nevedela predstaviť, že sa Anthony zaviaže jednej žene, keďže mi to k jeho povahe a k tomu chovaniu vôbec nepasuje. Avšak keď sa v našom príbehu objavila Kate, nevedela by som si k nemu predtaviť lepšie pasujúcu ženu ako bola ona. Mal podobné povahy, aj keď si to zo začiatku nechceli vôbec priznať a radšej sa navzájom podpichovali a "nenávideli". 

Ja som si dej neskutočne užívala. Bolo to vtipné, malo to spád, avšak zároveň som si aj veľmi oddýchla a ani neviem ako, mala som knižku za sebou. Práve takéto typy kníh sú určené na zrelaxovanie a niekto by mohol povedať, že sa tam toho až tak veľa nedeje, avšak ja som ten pocit vôbec nemala a presne takéto typy kníh veľmi vyhľadávam. 

Priznám sa, že najskôr som postavu Anthonyho postavu nemala moc rada a nejako som ho neregistrovala, keďže nemal moc priestoru v prvej knihe a bol známy len ako záletník. Som však neskutočne rada že každý zo súrodencov dostane svoj priestor a bude sa môcť vyrozprávať ten ich príbeh pretože verím že každý jeden bude krásny a originálny ako postavy samotné.

Veľmi sa mi páčilo to, že sa dej odohrával na rôznych miestach a moja predstavivosť mohla pracovať naplno. Veľmi sa mi páčil čas strávený v letnom sídle pretože bolo opísané naozaj nádherne.

Celkovo sa mi tento diel neskutočne páčil, o čom svedčí aj tí že som tu knihu zhltla že naozaj veľmi krátky čas.

Neskutočne sa už teším na ďalšie príbehy o tejto rodine a verím tomu že to bude stále lepšie a lepšie. 



Za možnosť zrecenzovať túto knižku veľmi pekne ´ďakujem vydavateľstvu Pandora. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára