pondelok 23. augusta 2021

Meteor Garden

 


Obsah

Príbeh nám ukazuje obyčajné dievča s menom Dong Shan Cai, ktorá bola prijatá na prestížnu univerzitu „Ming De University“. Vďaka svojej povahe sa takmer okamžite dostane do sporu s F4 – elitnou skupinkou zloženou zo štyroch populárnych chlapcov a hlavne s jej lídrom menom Dao Ming Si, ktorý je rozmaznaný arogantný a šikanátor. Shan Cai zostane odolná aj napriek tomu, že sa stane terčom kanadských žartov, ktoré majú za účel mučiť ju. A práve vtedy, keď to vyzerá že sa vzdá, Hua Ze Lei sa objaví a je vždy pripravený podať jej pomocnú ruku.

Nakoniec začnú neústupnú osobnosť Shan Cai uznávať a tvrdia, že je ako burina, ktorú nemožno zničiť. Shan Cai začne v chlapcoch vidieť to dobré a tým sa otvárajú nové cesty priateľstvu a láske. Avšak matka Dao Ming Siho neuznáva Shan Cai kvôli jej sociálnemu statusu a robí všetko preto, aby vzťah medzi nimi dvoma prekazila. 


Hlavné herecké obsadenie:  Shen Yue, Dylan Wang, Darren Chen, Caesar Wu a Connor Leong

Počet epizód:  49

Jazyk:  Mandarínsky

Žáner:  Romantický, komédia

Dátum vydania:  9. Júl - 29. August 2018


Môj názor

 Tento seriál vznikol na základe japonského manga príbehu „Boys Over Flowers“ a remaku Tajvanského seriálu z roku 2001 s rovnakým menom, čo bolo pre mňa celkom fascinujúca vec od prvého momentu, pretože som si povedala, že by nenatočili podľa niečoho seriál a potom ho znovu nepretočili aby bol viac pre súčasnú dobu, ak by nebol dobrý a ak by ho ľudia nemali radi... a tak sme tu dnes, pretože som sa, ako aj veľa ďalších ľudí, nechala zlákať svojou zvedavosťou. 

Úprimne vám poviem, že zo začiatku mi prišiel tento seriál trochu divný. A stále bol pre mňa z nejakej časti divný aj keď som ho dopozerala celý do konca. 
Avšak potom, keď som si ho pozrela druhý raz, veľmi ma bavil. Často som sa smiala na hláškach ktoré hovorili, cítila som s postavami smutné momenty a jednoducho všetko mi do seba akosi zapadlo ako skladačka. 

Hneď ako prvej veci som sa potešila tomu, že je tento seriál dlhší, ako tie, ktoré som doposiaľ pozeral. Žiadny z nich takúto dĺžku nemal a mne to tak trošku chýbalo, pretože seriály, ktoré väčšinou pozerám majú minimálne tých 5 sérii, čo uznajte sami, je celkom dosť veľký počet častí. Pre niekoho bude možno práve toto odrádzajúci faktor, ale verte mi ubehne vám to tak rýchlo, že si to ani neuvedomíte. :)

Čo sa hereckého obsadenia týka, naozaj nemám žiadne námietky. V prvý moment som sa najskôr dívala na Shan Cai ako na dieťa, ktoré mi tam absolútne nepasuje, pretože mužské postavy boli naozaj krásne a múdre a ona oproti nim bola doslova nič. Avšak potom postupom času mi prišla ako správna voľba, pretože sa skvelo vžila do svojej role. Dokonca mi to tak trochu pripomenulo aj Popolušku. Máme tu bohatého chlapca, ktorý sa zamiluje do chudobného dievčaťa, ľudí, ktorí sa ich snažia rozdeliť, máme tu aj plesy a podobne, takže si myslím že zázemie je skvelo vytvorené. :D


Ešte chvíľu by som chcela zostať pri hereckom obsadení. Ako som už vyššie
spomenula, herci v tomto seriáli sa mi veľmi páčili (teda aspoň tí hlavní). Boli tak pekní až to bolo nereálne. Priznám, že môj ultimate crush na prvý pohľad bol Hua Ze Lei a stále je. :D Jednoducho je taký tajomný, zlatý.. aj keď moc nehovorí, tak je ako priateľ stále pri vás a snaží sa vám pomáhať a ukázať správnu cestu, ak ste náhodou stratili smer. Samozrejme, aj on spravil pár hlúpostí, ktoré určite neskôr ľutoval a aj ja som sa pri nich chytala za hlavu, ale myslím si, že je to veľmi vydarené postava. (Aby som nezabudla podotknúť, je to muzikant a pri jeho hre na husliach sa mi topilo srdiečko)

Ako druhého v poradí si beriem Ximena. Tie okuliare, účes a to, ako sa vyjadroval a všetko, z neho robilo takého sexy šprta. :D čiže to je ďalšia kategória, ktorú tu máme pokrytú. Mala som ho rada, pretože mal dobré srdce, aj napriek tomu, že sa to snažil skrývať za tvrdú škrupinu. V minulosti sa popálil a preto sa vyhýbal láske najviac ako to šlo, ale to čo malo ho napokon aj tak dostihlo a ja som rada za to, aký koniec mu tento seriál nachystal. :)
Tretí je Meizuo. (Zo začiatku som jeho meno vôbec nevedela prečítať a volala som ho Mejuzo a doteraz mi to ostalo, neviem si proste zviknúť na Mezuo, či tak nejak sa to číta :D) V podstate je to neškodná postava. Mali sme možnosť vidieť aj kúsok z jeho príbehu, avšak pre mňa nebol nejaký podstatný. Viete čo sa hovorí, keď vám niečo sadne, ale nie až tak .... "poteší, nenadchne" presne tak by som definovala túto postavu. Nie je podstatná, aspoň pre mňa, avšak nevedela by som si to bez neho postaviť, lebo dokonale dotváral harmóniu F4.
A nakoniec si dáme čerešničku na torte. Dao Ming Si bol naozaj výzva a ja obdivujem Shan Cai ako to zvládala. Bol grobian, idiot a tyran a ja neviem ako by som sa s ním vyrovnala na jej mieste. Sami uvidíte, ako sa veľa krát k nej choval. Možno je to práve preto, že bol zvyknutý dostávať už od malička všetko čo si zaumienil a preto pre neho takmer nič ozajstnú hodnotu. Verím tomu, že sa do Shan Ci zamiloval, avšak svoju lásku prejavoval naozaj divným spôsobom. :D

Každopádne všetci dokopy tvorili naozaj výbornú zmesku. Takto veľa som sa ešte pri žiadnom seriáli nenasmiala... teda aspoň nie v poslednej dobe. Zaručujem vám, že vás čaká poriadna dávka humoru. Avšak veľa krát som si aj poplakala. Nájdu sa tu aj neskutočne ťažké a smutné momenty. 

Povedala by som, že pre milovníkov romantiky je tento seriál ako stvorený. 

Pár slov by som chcela povedať aj k prostrediu. Veľmi sa mi páči to, ako to celé bolo urobené a taktiež že sme mohli vidieť krásy Číny. Videli sme tu aj veľa iných miest, pretože sme sa dosť nacestovali a ja mám v seriáloch, ako aj vo filmoch rada, keď vidíme niečo zaujímavé a niečo nové, čo sme pred tým možno ešte nevideli. :)

Vidím, že je to už veľmi dlhé, takže by som postupne mala aj skončiť. Každopádne ak aj iba jeden z vás dá na moje odporúčanie a pozrie si túto C-drámu, tak budem veľmi rada a určite mi nezabudnite dať vedieť, aby sme to mohli spolu prebrať. <3 

(Aby som nezabudla, tento seriál nemusíte hľadať len na Netflixe, ale aj na veľa iných dostupných miestach. ja som ho napríklad pozerala cez stránku "fmoviesgo.to" :)



Na záver by som chcela pridať ešte pár citátov a momentov, ktoré sa mi páčili. Samozrejme nie sú všetky, je to naozaj len malinké množstvo, ale stoja za to.








 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára